آپ موزیک

دانلود موزیک

آپ موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک،دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیرعلی این رسمش نبود

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۰ ق.ظ

امیرعلی این رسمش نبود


Download New Music By Amir Ali – In Rasmesh Nabood With Text And Direct Links On 20Music
ترانه و آهنگ : امیرعلی / تنظیم ، میکس و مسترینگ : دی جی بلک زینگ (مجید الماسی)
دانلود آهنگ امیرعلی این رسمش نبود

دانلود با موضوع دانلود آهنگ امیرعلی این رسمش نبود با دو کیفیت متفاوت 320 و 128 برای شما همراهان همیشگی 20 موزیک قرار گرفته است با دانلود آهنگ امیرعلی این رسمش نبود لذت ببرید

خواننده این کار امیرعلی می باشد

لطفا برای جدیدترین آهنگ ها هر روز به ما سر بزنید

متن آهنگ این رسمش نبود امیرعلی

********
آتیش از دور و برم نمیره ی گوشه گیر افتادم
به کی دل دادم از پا افتادم تو که گفتی با همه
فرق داریو از حرفای دروغ بیزاری گفتی برات
هیچ موقع نمیشم تکراری حرفامو جلوی چشات
دونه به دونه به تو گفتمو گفتی که باشه دلم قول مردونه

♫♫♫♫♫♫
ولی وقتیکه رفتی ورق برگشتو یهو شدی دیوونه
آخه دیوونه مگه نمیدونستی دلم گیره تو بری دق میکنه
میمیره آخه این رسمش نبود بری اینقد زود زود
دل من تازه به تو عادت کرده بود آخه این رسمش نبود
بری اینقد زود زود دل من تازه به تو عادت کرده بود
♫♫♫♫♫♫
سردردای طولانی این اشکای پنهانی اونیکه فک میکردیم
عاشقمونه میگه الان از ما نی از همه رونده منو
این دل وامونده منو ببین چیکار کردی که انقد سوزونده منو
حرفامو جلوی چشات دونه به دونه به تو گفتمو گفتی
که باشه دلم قول مردونه ولی وقتیکه رفتی ورق برگشتو
♫♫♫♫♫♫
یهو شدی دیوونه آخه دیوونه مگه نمیدونستی دلم گیره
تو بری دق میکنه میمیره آخه این رسمش نبود
بری اینقد زود زود دل من تازه به تو عادت کرده بود
آخه این رسمش نبود بری اینقد زود زود
دل من تازه به تو عادت کرده بود
  • رضا جهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی