آپ موزیک

دانلود موزیک

آپ موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک،دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی دلمو میدم بهت

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی دلمو میدم بهت
موزیک میثم ابراهیمی بنام دلمو میدم بهت با بهترین کیفیت MP3 320 همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با کیفیت 128
Download New Music By Meysam Ebrahimi – Delamo Midam Behet With Text And Direct Links On 20Music
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی دلمو میدم بهت

متن آهنگ دلمو میدم بهت میثم ابراهیمی

********
دلمو میدم بهت نکنه دلت بره
جفت میشه دلم با دلت اگه دلت پا بده
نبوده دست خودم که عاشق تو شدم
کار دادی دست دلم به تو وصله دلم
تورو میخوام از دست ندم دلتو بگیرم پس ندم
♫♫♫♫♫♫
تو عشق دل و جون منی نمیذارم بری دل بکنی
تو آسمونا دنبال تو میگردم ولی رو زمینی
عشقم نمیشه از تو دل کند نمیشه
بی تو موند نه عاشقت بودم هستم
عشقم نمیشه از تو دل کند نمیشه
♫♫♫♫♫♫
بی تو موند نه دلو میبره چشمات از من
از همه رد شو تا که برسی
به منو با همه بد شو آخه تو بردی دلمو
شدی همه زندگیم تویی دلیل وابستگیم چی میشه
بیای بهم بگی شدی همه ی دلخوشیم
♫♫♫♫♫♫
عشقم نمیشه از تو دل کند نمیشه
بی تو موند نه عاشقت بودم هستم
عشقم نمیشه از تو دل کند نمیشه
بی تو موند نه دلو میبره چشمات از من
عشقم نمیشه از تو دل کند نمیشه
♫♫♫♫♫♫
بی تو موند نه عاشقت بودم هستم
عشقم نمیشه از تو دل کند نمیشه
بی تو موند نه دلو میبره چشمات از من
عشقم نمیشه از تو دل کند نمیشه
بی تو موند نه عاشقت بودم هستم
♫♫♫♫♫♫
عشقم نمیشه از تو دل کند نمیشه
بی تو موند نه دلو میبره چشمات از من
********

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی دلمو میدم بهت

  • رضا جهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی