آپ موزیک

دانلود موزیک

آپ موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک،دانلود آهنگ

احمد سلو و مصطفی یاوری گلایه

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۵۸ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید احمد سلو و مصطفی یاوری گلایه

24 بهمن 1396

دانلود آهنگ جدید احمد سلو و مصطفی یاوری گلایه
همین حالا می توانید دانلود کنید ترانه بسیار زیبا از هنرمند احمد سلو و مصطفی یاوری به نام گلایه همراه با تکست و کیفیت عالی آماده دانلود شده است
Download Ahang Jadid Ahmad Solo & Mostafa Yavari – Gelaye Dar Site MakMusic (Exclusive Music & Direct Link)
دانلود آهنگ جدید احمد سلو و مصطفی یاوری گلایه

متن آهنگ احمد سلو و مصطفی یاوری گلایه

میمیره قلبم بی صدا ببین چه خواهش میکنه
وقتی کسی به غیر من روتو نوازش میکنه
وقتی میگیره دستتو حالم از این بدتر میشه
آخه تو سهم من بودی کی از من عاشق تر میشه
از اون روزی که رفتی از پیشم دلم یه روز خوش ندیده ندیده
دلم تو سینه میپوسه ببین که بی تو خونمون دلگیره
از اون روزی که رفتی از پیشم دلم یه روز خوش ندیده ندیده
دلم تو سینه میپوسه ببین که بی تو خونمون دلگیره
ببین که بی تو خونمون دستاتو کم داره
♫♫♫

احمد سلو و مصطفی یاوری گلایه

♫♫♫
هنوز قلبم پر از درده بدون که با تو حرف داره هنوز
گلایه بی تو قلبمو از این زمونه خسته کرد
صدای بی نفس شدم وقتی خوشیام برنگشت
از اون روزی که رفتی از پیشم دلم یه روز خوش ندیده ندیده
دلم تو سینه میپوسه ببین که بی تو خونمون دلگیره
از اون روزی که رفتی از پیشم دلم یه روز خوش ندیده ندیده
دلم تو سینه میپوسه ببین که بی تو خونمون دلگیره
  • رضا جهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی